{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فرشته زمینی باشه؟😭🙏🏻🎀

فرشته زمینی باشه؟😭🙏🏻🎀


دوتا عکسو دوبار گذاشتم به روم نیارین🫣
دیدگاه ها (۱۴)

خردادو با من بود دیگه نه؟البته ربطی به ماه نداره و از نظر من...

چجوریییییی

این پستم واسه دخترای زخم خوردم که هیچکس لیاقتشونو نداره🎀🙏🏻🛐

البته اگه مثل من گدا نباشین😐😂🙏🏻

خودم که موهام فره مونده دوتا فرشته زمینی😝فرشته های زمینی من🎀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط