{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کراش زدم رو خودم🗿

کراش زدم رو خودم🗿
این اهنگه اولین اهنگیه که از کیپاپ گوش دادم🗿
دیدگاه ها (۱۹)

افراد قفل ابییی✨🗿

اصلا جوووووننننن

ادم ها لالت میکنند و بعد میپرسند چرا حرف نمیزنی؟

عالیه این😂

کراش زدم روش البته رو اهنگه🤓⋆˚꩜^᪲᪲𓇼 ⋆.˚ 𓆉 𓆝 .˚ 𓇼‌ ‌‌ ‌ ‌ᯓᡣ𐭩'...

ما که داریم از خوشبختی میمیریم........ رو اهنگه کراش زدم

رو این اهنگه قفلی زدم جدیدا:)💁🤌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط