{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادم ها لالت میکنند و بعد میپرسند چرا حرف نمیزنی؟

ادم ها لالت میکنند و بعد میپرسند چرا حرف نمیزنی؟
دیدگاه ها (۴)

کراش زدم رو خودم🗿این اهنگه اولین اهنگیه که از کیپاپ گوش دادم...

افراد قفل ابییی✨🗿

عالیه این😂

این چرا 60 نمیشهههههههه

آدم ها لالت می کنند.بعد هی میپرسندچرا حرفنمیزنی!این خنده دار...

بعد میاد میکه جرا حرف نمیزنی باهام🎀💔

ادم ها حرف قشنگ میزنن): ولی همشون دوروغه)!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط