{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای دو ساعت من دارم گزارش میدم 😂😂

وای دو ساعت من دارم گزارش میدم 😂😂
انقدر تایپ تند تند کردم دستم درد میکنه
واقعا کارتون خوب بود مرسی پیجش مسدود شده همه ی پست هاشم حذف شده چیکار کردیم کارتون عالیی بود مرسی ارمی باشی اینجوریه همه پشتتو میگرن داوشم 😂
گودرت در دستان ما ارمی ها هستش 😂😂
دیدگاه ها (۳)

چنلم رو دوست دارید جیگرا؟

رنگ مورد علاقه من ابی💙🩵

مثل این ویدیو 🐣

یک سگ زیادی ولگرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط