{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آسا تو فن ساین جدیدشون دنس I like it رو اسپویل کرد

آسا تو فن ساین جدیدشون دنس I like it رو اسپویل کرد
منبعم تو پستای قبل هست

#Asa
#BabyMonster
دیدگاه ها (۲)

جدی زود گذشت:)#Blackpink

خیلی با خودم کلنجار رفتم که اینو بزارم یانه 🤣💔#Blackpink

راستش خیلی راجع به گذاشتن این پست فکر کردمخیلی دو دل بودم بز...

وای من به شدت منتظر مت گالا امسال بودم فقط چون بانو جیسو توش...

بیبی مانستر

New Cover

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط