{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببین تو حتی اگر گرگم باشی...

ببین تو حتی اگر گرگم باشی...
عقاب میشم میام بالا سرت.
دیدگاه ها (۰)

تا دید خریدار واقعی امگران شد...انکه برای دیگران مفت نمی ارز...

سلطان...

بین تمام نداشه هایم‌...من خدا را دارم.

ممکنه بالا باشی اما اونجانقش عقاب داری یا لاشخور؟!🌱⚘

هیچکس اهمیت نمیده حتی اگه تو جهنم باشی

_ تو دریا شو اوژنی...بعدش بشین و ببین چطور غرقت میشم.کیم تهی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط