{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بین تمام نداشه هایم‌...

بین تمام نداشه هایم‌...
من خدا را دارم.
دیدگاه ها (۰)

سلطان...

ببین تو حتی اگر گرگم باشی...عقاب میشم میام بالا سرت.

مشکیای جذاب...

سلطان..

خدای مهربانم...حس داشتنتپناهگاهیست همیشگیدر اوج سختی هایم......

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط