{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی مثلاً یه دفعه فردا بیای(:

کاشکی مثلاً یه دفعه فردا بیای(:
#عاشقانه
دیدگاه ها (۰)

یکاری کردی...(:#عاشقانه_دپ

#پروف

مثل ذوق یه بچه(؛!#غمگین

هیچوقت!!!#غمگین #چشم_چران_عمارت

نه کاکتوسا یه دفعه خشک میشن و نه آدما یه دفعه میرنفقط چون به...

کاشکی بقیه آدما هم وقتی یه کار بد کردن غذاب وجدان داشتن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط