کسیو قضاونت نمی کنم چون قاضی مطلق فقط خداس
کسیو قضاونت نمی کنم چون قاضی مطلق فقط خداس
ولی با عقل ناقصی که دارم هر جور دو دو تا چهارتا میکنم استوریای یکسری افراد اصلا با اون چیزی که ازشون دیدم و شناختم نمیخونه و ۱۸۰ درجه فرق داره ولی باز فقط خداس که از باطن آدم ها خبر داره
التماس تفکر🙏
ولی با عقل ناقصی که دارم هر جور دو دو تا چهارتا میکنم استوریای یکسری افراد اصلا با اون چیزی که ازشون دیدم و شناختم نمیخونه و ۱۸۰ درجه فرق داره ولی باز فقط خداس که از باطن آدم ها خبر داره
التماس تفکر🙏
- ۴۳
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط