{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنظر من آسمون بعد طوفان خیلی قشنگه✨☁️

بنظر من آسمون بعد طوفان خیلی قشنگه✨☁️
دیدگاه ها (۶)

رنگ مورد علاقه تون چیه؟

☘️🌱🍀

یعنی من از بچه گیم دوست داشتم یه داداش بزرگتر داشته باشم🥲ولی...

اسمون رو خیلی دوست دارمممممممم

خیلی بنظر کیوته ولی نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط