{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزی در سینه ماند و دیگر برنگشت

دیدگاه ها (۳)

وقتی نیومده... میری

درد... همان جا ایستاد که تو رفتی

زمان... دهان باز کرد و همه چیز را بلعید

خوابی نزدیک تر بیداری

در تو... خانه پیدا کردم

آخرین نفس... اولین پیروزی

افتادن مهم نیست... ماندن مهم است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط