دوستان وهمراهان چند روزی میخوام برم که نباشم و گوشیم رو م
دوستان وهمراهان چند روزی میخوام برم که نباشم و گوشیم رو میدم دوستم وخوبی این نبودنم اینه که کسی نمیفهمه که زندم یا مردم
- ۳.۱k
- ۲۵ دی ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط