{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نرگسم صبح که بشه میری مدرسه صبح یا ظهر میفهمی نیستم وهیچک

نرگسم صبح که بشه میری مدرسه صبح یا ظهر میفهمی نیستم وهیچکس ازم خبر نداره میرم تا که نباشم دردی رو دردات 🥺🥺هر کار کردم غمتو پنهون کردی من محرم اسرارت نیستم نمیدونم چرا بهم اعتماد نداری ولی نگران نباش تمام زندگیم حتی اگه مردمم کسی نمیفهمه
دیدگاه ها (۰)

دوستان وهمراهان چند روزی میخوام برم که نباشم و گوشیم رو میدم...

یه روز کسی که شایسته منه پیدا میشه واون روز همه حسرت میخورن

اینقدر اذیتش کردین رفت پسرا شما همتون لاشین کاری با دل دختر ...

سلامتی این روز

p6

پسر بد (2)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط