{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ وقت اسکرین شات نمیگیره...

هیچ وقت اسکرین شات نمیگیره...
دیدگاه ها (۳)

قول میدم تا تهش کِنارت بمونم! قول بِده تا تهش کنارم میمونی.....

ولیـــ..

واقعا چرااا..؟

درک نمیکنم که چرا رنگ به این قشنگی رو نمیسازن💅💅

اینا هیچ وقت اسکرین شات نمی گیرن...

اسکرین شات بگیرید ببیند چی براتون میاد 🌹 #امام_رئوف

گرفتن اسکرین شات در ویندوزلینک:https://aparat.com/v/hlb6718

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط