{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون کسی که همیشه منو سرزنش می کرد خانواده بود 🙂💔

اون کسی که همیشه منو سرزنش می کرد خانواده بود 🙂💔
دیدگاه ها (۰)

خدای زیبایی

اولین ایدلی که دوسش داشتم یونجون بود

حقق

این سریال 😂

اون منو ترک کرد... 💔

دیگه لازم نیست منو نجات بدین اون منو نابود کرد!...

اون چشمات منو دیوونه کرد🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط