{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه میشه بارون بباره ولی دل هیچکس واسه کسی تنگ نشه..!

دیدگاه ها (۱)

tak..!

ای کاش بدانه چنی میخوامش...!

همینقدر عیان...!

دل من ، گرفته کاش یکم بارون بباره 🙂♥ : ))

خدا کنه که بارون بباره بباره ببارهبه حالِ زارِ مجنون بباره ب...

دل من گرفته ...کاش یه کم بارون ببارهکه بارون...فقط اسم تو رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط