{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

pv-fate 81186465

دیدگاه ها (۰)

بی‌رحمانه‌ترین حالتِ زیستن اینجاست که ما؛ هرچقدر هم که غمگی...

tak..!

مگه میشه بارون بباره ولی دل هیچکس واسه کسی تنگ نشه..!

بـٰاران قانو͜م 𑪊ꨵ:سلامم ببخشید نبودمم نت نداشتم🎀و اینم ادیت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط