{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من وشب غم ومن ....

دیدگاه ها (۴)

روحت شادپدر قهرمان ازیاد ازیادرفته

قضاوت میکنی حالاگوش کن بعد ....

درخواست شده ..

بخشیدم ولی ....

مادرجان غم همیشگی من 😭😭تو رفتی من مانده ام با خاطراتت با بغض...

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاءومن نصر..

ومن عاشق او و او عاشق او😅🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط