{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قضاوت میکنی حالاگوش کن بعد ....

دیدگاه ها (۱)

انداختن بهش بیچاره...

روحت شادپدر قهرمان ازیاد ازیادرفته

من وشب غم ومن ....

به جای اینکه بگی ، الهی براش بمیرم ، براش نمیر این کار مسخره...

سعی کنسعی کن همیشه خودت باشیسهی کن درمورد قضاوت دیگران مضطرب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط