{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه با کشتن کفتار به ما میگن تروریست، اره من تروریستم😅😂🫵🏻

اگه با کشتن کفتار به ما میگن تروریست، اره من تروریستم😅😂🫵🏻
دیدگاه ها (۰)

هرکی هم دوسم نداشته باشه بابا علی هامو داره ها🙃✅🍇

آبرو هم نعمتیست..

#روانشناسی

تاریخ تکرار می‌شود..

حالا جدا از متن زیباش،اگه به یکی گفتم یه کفتار دارم میخنده م...

کشتن آدما اتفاقه اگه بدزدن ازم اون نگاهتو

این همه تروریست فرستادن تو کشور لا به لای مردم ناراضی این هم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط