{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا...چرا همرو بهم ترجیح دادی فداتشم... کاش حداقل به دروغ

چرا...چرا همرو بهم ترجیح دادی فداتشم... کاش حداقل به دروغ میگفتی که منو به همه ترجیح میدی
دیدگاه ها (۰)

بعدش هر اتفاقی افتاد گریه کردم..

این دلم کجای منه که دردش درمون ندارع که دردش فقط با صاحبش ار...

کاش حداقل بهم می‌گفتید چرا:)

کاش قبل کشتن من یکم بهم آب می دادی کفشات گرون بودن خودت ارزو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط