{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دلم کجای منه که دردش درمون ندارع

این دلم کجای منه که دردش درمون ندارع
که دردش فقط با صاحبش اروم میشه
چرا..چرا صاحبش نیستت...
دیدگاه ها (۰)

چرا...چرا همرو بهم ترجیح دادی فداتشم... کاش حداقل به دروغ می...

بعدش هر اتفاقی افتاد گریه کردم..

این نگاهارو من کجای دلم بزارم😭🥺🫀

من این صحنه های سمه پینترست و کجای دلم بزارم؟

آخه این فسقلی رو کجای دلم بزارم💚🥹#the_freak_circus #harley_q...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط