{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلا جنگ چیز خوبی نیست....(:

اصلا جنگ چیز خوبی نیست....(:
دیدگاه ها (۰)

مث اون دوتا چشمات...:!

hamim....:)

خداحافظت عشق قدیمی...!(:

اینو نگاه نکن....

اصلا دلیل خوبی نیست!

وسط همین سختی‌ها!... وقتی هرچی بشه، دیگه برات مهم نیست!جنگ ب...

به به چه حال خوبی دارم اصلا:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط