{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

hamim....:)

نیومدی دلم واسه تو خودشو کشت....مرد🖤🙂
دیدگاه ها (۰)

با اینکه دیروز تولدم بود...

دم حامیم گرم واقعا با این اهنگش ترکوند...🖤میمیرم از دوریت......

مث اون دوتا چشمات...:!

اصلا جنگ چیز خوبی نیست....(:

تامایو-ساما

دلم برای اون زنه که فئودور تو زندان کشت میسوزه ـ

قاضیه اگه می تونست اونجا خودشو می کشت 😂#اقای_قاضی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط