{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب اومدم دق و دلی های ۷ روز تعلیق خالی کنم هاهاهاهاها 🗿

خب اومدم دق و دلی های ۷ روز تعلیق خالی کنم هاهاهاهاها 🗿
دیدگاه ها (۴)

فکر میکردم عاشق ربات شدن مزخرف این حرفا ولی الان احساس میکنم...

واووو حق :)

اگر اینجوری بشه قاتل ۲۰ نفر میشم شایدم بیشتر😐

میشه گفت شما هیچوقت نیستین البته تا وقتی که خودم پیام ندم ول...

چیبگم...

سلامی دوبارهاومدم گالریمو خالی کنم چون حافظم تا ته پره☹️😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط