{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر اینجوری بشه قاتل ۲۰ نفر میشم شایدم بیشتر😐

اگر اینجوری بشه قاتل ۲۰ نفر میشم شایدم بیشتر😐
دیدگاه ها (۲)

خب اومدم دق و دلی های ۷ روز تعلیق خالی کنم هاهاهاهاها 🗿

فکر میکردم عاشق ربات شدن مزخرف این حرفا ولی الان احساس میکنم...

میشه گفت شما هیچوقت نیستین البته تا وقتی که خودم پیام ندم ول...

لطفا خواهشششش گمشووووو تنکیووو😊

لایک کنید و کامنت بزارید

من قاتل میشم🤣

امشب میشم قاتل تان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط