{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امشب بیا و در رویا

امشب بیا و در رویا
مرا ببر.....
ــ به اولین قرار،
ــ ناب‌ترین بوسه،
ــ مقدس‌ترین آغوش،
همان جا رهایم ڪن....
می‌خواهم اشتباهم را جبران ڪنم،
این بار آنجا از خوشحالی
                       خواهم مُرد...!!



‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دیدگاه ها (۴)

در خانـه ے قلبـت را بـــرویم بــاز ڪن...خستگـے هایـم را دڪمه...

"حالم را خوب ڪن "با نوازش دستانی ڪه ڪَونه‌هایم را ڪَرم می‌ڪن...

وقتی من دیگه نفس نکشیدم اون وقت میتونن تورو ازم جدا کنن ..( the last part )

دو پارتی از ایزانا یاندره .....پارت ۱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط