{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونام حق زندگی دارن....

اونام حق زندگی دارن....
دیدگاه ها (۲)

خنگ زشت کله سیب زمینی😹💔

میدونم ما فقط رفیقیم، ولی...

ولی ما فقط یه بار زندگی میکنیم😉

این خاطرات برامون میمونه:)

آدم چقدر میتونه حرومزاده باشه...

و منم یکی از اونام...))

هندیا هم دقیقا همینکارو میکنن، اونام گاو پرستن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط