{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فقط بلدم چجوری دردمو مخفی کنم :)

من فقط بلدم چجوری دردمو مخفی کنم :)
دیدگاه ها (۰)

ی همچین روزی برای خودم :) 🙂💔

حقق

متاسفانه

«بلدم خنده کنم،گریه کنم،ناز کنمبلدی دلببری،دل بدهی،جانزنی؟»

دوستام؟ خب بسم الله الرحمن الرحيم😂 @pish_ii ، چجوری معرفیت ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط