{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید پست کردنش تکراری باشه ولی من دوسش دارم

شاید پست کردنش تکراری باشه ولی من دوسش دارم
دقیقا مود منه...👤🖤🎧🎶
دیدگاه ها (۴)

هی زندگی لامصب چرا انقدر مود منه😂💔

این دقیقا مود منه واقعا کی حوصله ی آدمارو داره 😑🖤

فقط بخاطر اهنگام بوده🖤👤🎧🎶جررر من اینو دیشب پست کردم الا دیدم...

۳:۰۰ time

خدایی خیلی دوسش دارم🫠شاید چون خیلی شبیه منه infp=🫠🍓#کتاب #رم...

جنا هر طوری باشه من دوسش دارم..

شاید آخرین پست باشه ؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط