{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط بخاطر اهنگام بوده🖤👤🎧🎶

فقط بخاطر اهنگام بوده🖤👤🎧🎶
جررر من اینو دیشب پست کردم الا دیدم نوشته بودم بخواهر😂💔
دیدگاه ها (۲۲)

شاید پست کردنش تکراری باشه ولی من دوسش دارم دقیقا مود منه......

هی زندگی لامصب چرا انقدر مود منه😂💔

۳:۰۰ time

از آدما متنفرم...

وای دیشب اینو دیدم جرر خوردمممم

اینو پست کردم اس 2 رو نذاشته بودم👈👉😭😂

دینگالا دیدان دینگالا دیدان اینو دیشب درست کردم 😌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط