{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نابود شن کسایی که باعث شدن این ویدئو به نظر شاد نی

دیدگاه ها (۱)

کشتن 30 هزار نفر

بهاش خیلی سنگین بود. ارزششو نداشت

از این ویدئو خاطره‌ی بدی دارم وقتی دوروک مرد انگدر گریه کردم...

ارت جدیدم...چطوره...........این روزا حالم خوب نی نظر نمیخوام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط