{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهاش خیلی سنگین بود. ارزششو نداشت

دیدگاه ها (۱)

نابود شن کسایی که باعث شدن این ویدئو به نظر شاد نی

مانی کجا رفتی!

عشق ما ارزششو نداشت؟!فادیمه وخانواده عادل کارمای ایسو رو پس ...

ارزششو داشت...صبور بودن خیلی خوبه :)

♡✧بهاش پرداخت خواهد شد..... ♡✧✔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط