{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرسی بابت وجودت ....

مرسی بابت وجودت ....
دیدگاه ها (۱)

من دوستان رو اروم میکنم اما خودم نمیتونم تحمل کنم و نیاز دار...

مرسی بابت وجودت مامان✨🩷🎀

تو ذوق منی برای ادامه زندگیقوت قلبمی ❤️برای سختی های مسیر ای...

وجودت ...:)))) k:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط