{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابا به موهای دخترش حساسه

😔😔😔
دیدگاه ها (۰)

یا حسین (ع)

وقتی تو قبر میزارنم کاش یکی باشه اینو برام بخونه

قسمت ما نیست کربلا

تو رستم تهمتنی بزن که خوب میزنی

ای خدا به داد موهای دخترش برس... #حضرت_رقیه_سلام_الله_علیها ...

عه دنبال کننده ی جدید... چایی کو چایی... هنوز دم نیست ای باب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط