{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جایش خالی خواهد ماند،

جایش خالی خواهد ماند،
و جای خالیش، از همه‌ی آنها که هستند
زیباتر است..!😢
دیدگاه ها (۰)

دل خسته ی ما شوق ادامه دادن ندارد !💔

بيا و بمان، رهگذر فراوان است...

‌‌‌‌‌یک دل و این همه غم...!😢

عهد کردمکه خودم پشت خودم باشم و بس....‌‌

«جایش خالی خواهد ماند؛ و جای خالی او از همه‌ی آنهایی که هستن...

جایش خالی ماند؛جای خالی او از تمام کسانی که هستند زیباتر است...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط