{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بيا و بمان، رهگذر فراوان است...

بيا و بمان، رهگذر فراوان است...
دیدگاه ها (۰)

🖤💔😭

دل خسته ی ما شوق ادامه دادن ندارد !💔

جایش خالی خواهد ماند،و جای خالیش، از همه‌ی آنها که هستندزیبا...

بی تو همه جا دور است مهم نیست این جا کجاستبی تو شب ، بهانه ا...

زندگی در گذر است و آدمی رهگذر...

من اينقد دوستت دارم…اصلا بيا نصف گوجہ سبزام واسہ تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط