{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها ... من این پیشی رو توی پارک دیدم ... از بس از بدبخ

بچه ها ... من این پیشی رو توی پارک دیدم ... از بس از بدبختی های نت و گوشیم بهش گفتم ... رفت گوشی بابام رو لیسید🗿
دیدگاه ها (۴)

بچه هاااا .... هندزفری بزارید و صدا رو تا آخر ببرید بالااااا...

...

M..

وید مشترک https://wisgoon.com/gachafakes چون بچه فامیل رید بهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط