{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باختم نمیدم و نخواهمم داد

باختم نمیدم و نخواهمم داد
دایی
دیدگاه ها (۳)

دیگع هیچی برام مهم نیست

خدایا خستم

تک که باشی از شاهم سری😍👆

but....

به خودم باختم!..

من باختم یا تو؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط