{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تک که باشی

تک که باشی
از شاهم سری😍👆
دیدگاه ها (۰)

باختم نمیدم و نخواهمم داد دایی

دوست دارم ولی حیف....

راستش؛

حتی اگه ازم متنفر شده باشی من هنوزم با تک تک سلول های وجودم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط