{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نع کسی دوسم داره نه کسی هست دوسم داشته باشه

نع کسی دوسم داره نه کسی هست دوسم داشته باشه
دیدگاه ها (۱)

تف تو سرنوشت

دلم بغل میخاد 😔💔

هعی یکی دیگع رو بغل نکن

بدم میاد از همتون دیگع رد دادم از زندگی ترک دنیا خواهم کرد

دوسم داره😁🤷‍♀️🫶

فقط اون دوسم داره به حرفام گوش‌میده

کاش میشد یه‌کم بزنیم جلوتر ببینیم اصلاارزش داره ادامه‌‌شو زن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط