{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

IT ISN'T GOOD

IT ISN'T GOOD
#دپ
دیدگاه ها (۰)

فقط نگاش کردم!..#دپ

((((:#عاشقانه

ولی من نمی‌دونم با این حجم از غم باید چکار کنم/:#دپ

YEAH?#رفیق

isn't it lovely?✨️🩷#اهنگ

Isn't Lovely . . . ?

.but this isn't lovely.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط