{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دو ساعته به این میخندممممم

دو ساعته به این میخندممممم
فانماوهبتفیهخففجفهکفعاخنللفتتفتفتفتقاففسکاسانماوهبتکیعییرررفیهخففجفهکفعاخنللفتتفتفتفتقاففانماوهبتفیهخففجفهکفعاخنللفتتفتفتفتقاففانماوتکصبزدکخرززهبتفیهخففجفکونهکفعاخنللفتتفتفتفتقاففانماوهبتفیهخففجفهکفعاخنللفتتفتفتفتقاففانماوهبتفیهخففجفهکفعاخنللفتتفتفتفتقاف
اقا فقط اونجایی هایی که مارک داشت اهنگ میخوند بعد بقیه دوستاش چیزای بد میگفتن ، مخصوصا سایمون که میگفت I'm gay و مایکل که I'm lovely gay🗿🗿
اونجا هم خوب بود که مایکل لباس دختر پوشیده بود...🗿☝🏼 خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دیدگاه ها (۴)

چرا دلم میخواد ست کُـ-😭

یکمم از ایوان (سی سی یا هر چیزی که میگین) بزاریم🗿☝🏼راستی نتم...

بح بح درامااااای اکشن🤡☝🏼

الله اکبر 🗿ویسگون مارو گاyـیدی با باگات-💢

بال های سرخ و قهوه تلخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط