{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یا غرور مزخره دارم که اینجوری که

رو میای که نامزد دارن نمیتونم بکراشم
دیدگاه ها (۰)

اگر گفتین ( تاتاکاا ) یعنی چی

الان هم یک احمقم 🤌😃چرااااااااااااااااااااااااااا نمیتونم دل ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط