{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون یک درصدش دل منو برده

اون یک درصدش دل منو برده
دیدگاه ها (۲)

بانو گنگش بالاست

دیالوگش این نبود ولی دم کسی ادیتش زده گرم

حرف مردم به چپمم نیست ولی کسی که دوسش داری حرفی رو بزنه که ن...

هعی ❤️‍🩹

ولی اون یه درصدش...

چرا ایشون دل منو برده؟؟

این اهنگ دل منو برده🍷🍷🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط