{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بانو گنگش بالاست

بانو گنگش بالاست
دیدگاه ها (۸)

دیالوگش این نبود ولی دم کسی ادیتش زده گرم

اون یک درصدش دل منو برده

حرف مردم به چپمم نیست ولی کسی که دوسش داری حرفی رو بزنه که ن...

گنگش بالاست 😎🤘🏻لایک و فالو یادت نرهᰔ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط