{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته...

دیدگاه ها (۰)

خداروشکر بنده نه کسی و دارم بهم زنگ بزنه یا از زندان درم بیا...

زیباست:)

ابی بشم، قرمز میشی؟! ...البته که نه! تو همیشه بنفشه بقیه ای:...

درسته درسته🗣️😌👍

درسته...🤣🤣🤣🎀میدونید که infj درسته؟🙂🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط