{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

راست میگن به نظرتون !!!!!!!!من که میگم نه

دیدگاه ها (۳۱)

میگن که صدا نیست ژلوفنه !!! نظرت چیه !!!!!

میگن که طرفدار نداره !!! شما بگید طرفدارشین یا که نه!!!

دلم میخواد یه چند وقتی تو این دنیا نباشم !!!!! k1shadow !!!!!

انگار تموم غم دنیارو خلاصه کردن تو این آهنگ !! k1shadow !!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط