{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگن که صدا نیست ژلوفنه !!! نظرت چیه !!!!!

دیدگاه ها (۱۹)

میگن که طرفدار نداره !!! شما بگید طرفدارشین یا که نه!!!

این کلیپو از دست ندی حتما ببین ولی لایک و فالو یادت نره

راست میگن به نظرتون !!!!!!!!من که میگم نه

دلم میخواد یه چند وقتی تو این دنیا نباشم !!!!! k1shadow !!!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط