{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خبر اومده هنوزم موفق نشدن از اونجا بیرون بیان 😂😂

خبر اومده هنوزم موفق نشدن از اونجا بیرون بیان 😂😂
دیدگاه ها (۰)

وای خدا 😂😂😂😂

آینده 😂😂😂💔

خر آپشن دار شد ایرانخورو و ساپیا هنو درجا میزنن 😐💔

فکر کردن انتحاریه وای خدا 😂😂😂

"اومده بودی نابودم کنی و بری، نه؟ اومده بودی بگی هنوزم میشه ...

💜🩷❤️💛همون چهار تا دختری که ده ساله کیپاپ و دنیا میخواد دومین...

چون بعضیا قراره بیان اونجا آهنگ بخونن 😁✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط